HARI : | ISNIN. |
TARIKH : | 4 MEI 2009. |
M/PELAJARAN : | PENDIDIKAN JASMANI. |
TINGKATAN : | 4S2. |
TAJUK : | SOFBOL. |
KEMAHIRAN : | Semua kemahiran yang sudah diajar. |
OBJEKTIF : |
|
ALATAN : | Gloves, Bola lisut, pemukul dan bes. |
AKTIVITI : |
|
REFLEKSI : | Pelajar seronok bermain . Mereka boleh mengaplikasi undang-undang dalam permainan sofbol. |
HARI : | ISNIN. |
TARIKH : | 4 MEI 2009. |
M/PELAJARAN : | SEJARAH. |
TINGKATAN : | 5K7. |
TAJUK : | Persekutuan Tanah Melayu. |
SUB-TAJUK : | Pergerakan Politik di Sarawak dan Sabah. |
HASIL PEMBELAJARAN : | Menjelaskan senario pergerakan politik di Sarawak dan Sabah. |
UNSUR DAN TINGKAH LAKU PATRIOTISME : | Memertabatkan bangsa dan kedaulatan Negara. |
AKTIVITI / LATIHAN : |
|
REFLEKSI : | Pelajar boleh menjawab soalan yang disoal oleh guru. |
HARI : | SELASA. |
TARIKH : | 5 MEI 2009. |
M/PELAJARAN : | PENDIDIKAN JASMANI. |
TINGKATAN : | 5K8. |
TAJUK : | SOFBOL. |
KEMAHIRAN : | Semua kemahiran yang sudah diajar. |
OBJEKTIF : |
|
ALATAN : | Gloves, Bola lisut, pemukul dan bes. |
AKTIVITI : |
|
REFLEKSI : | Pelajar seronok bermain . Mereka boleh mengaplikasi undang-undang dalam permainan sofbol. |
HARI : | SELASA. |
TARIKH : | 5 MEI 2009. |
M/PELAJARAN : | SEJARAH. |
TINGKATAN : | 5MPV. |
TAJUK : | Persekutuan Tanah Melayu. |
SUB-TAJUK : | Pergerakan Politik di Sarawak dan Sabah. |
HASIL PEMBELAJARAN : | Menjelaskan senario pergerakan politik di Sarawak dan Sabah. |
UNSUR DAN TINGKAH LAKU PATRIOTISME : | Memertabatkan bangsa dan kedaulatan Negara. |
AKTIVITI / LATIHAN : |
|
REFLEKSI : | Pelajar boleh menjawab soalan yang disoal oleh guru. |
HARI : | RABU. |
TARIKH : | 6 MEI 2009. |
M/PELAJARAN : | PENDIDIKAN JASMANI. |
TINGKATAN : | 4K2. |
TAJUK : | SOFBOL. |
KEMAHIRAN : | Semua kemahiran yang sudah diajar. |
OBJEKTIF : |
|
ALATAN : | Gloves, Bola lisut, pemukul dan bes. |
AKTIVITI : |
|
REFLEKSI : | Pelajar seronok bermain . Mereka boleh mengaplikasi undang-undang dalam permainan sofbol. |
HARI : | RABU. |
TARIKH : | 6 MEI 2009. |
M/PELAJARAN : | SEJARAH. |
TINGKATAN : | 5K6. |
TAJUK : | Persekutuan Tanah Melayu. |
SUB-TAJUK : | Pergerakan Politik di Sarawak dan Sabah. |
HASIL PEMBELAJARAN : | Menjelaskan senario pergerakan politik di Sarawak dan Sabah. |
UNSUR DAN TINGKAH LAKU PATRIOTISME : | Memertabatkan bangsa dan kedaulatan Negara. |
AKTIVITI / LATIHAN : |
|
REFLEKSI : | Pelajar boleh menjawab soalan yang disoal oleh guru. |
HARI : | KHAMIS. |
TARIKH : | 7 MEI 2009. |
M/PELAJARAN : | PENDIDIKAN JASMANI. |
TINGKATAN : | 5K1 dan 5s3. |
TAJUK : | SOFBOL. |
KEMAHIRAN : | Semua kemahiran yang sudah diajar. |
OBJEKTIF : |
|
ALATAN : | Gloves, Bola lisut, pemukul dan bes. |
AKTIVITI : |
|
REFLEKSI : | Pelajar seronok bermain . Mereka boleh mengaplikasi undang-undang dalam permainan sofbol. |
HARI : | KHAMIS. |
TARIKH : | 7 MEI 2009. |
M/PELAJARAN : | SEJARAH. |
TINGKATAN : | 5K7. |
TAJUK : | Pembinaan Negara dan Bangsa yang Merdeka. |
SUB-TAJUK : | Sistem Ahli :- -Ciri-ciri Sistem Ahli. -Proses Pelaksanaan dan Kepentingan Sistem Ahli. |
HASIL PEMBELAJARAN : | Menyatakan maksud Sistem Ahli. |
UNSUR DAN TINGKAH LAKU PATRIOTISME : | Mengamalkan sikap bertolak ansur. |
AKTIVITI / LATIHAN : |
|
REFLEKSI : | Pelajar dapat menyatakan maksud sistem ahli. |
HARI : | JUMAAT. |
TARIKH : | 8 MEI 2009. |
M/PELAJARAN : | SEJARAH. |
TINGKATAN : | 5MPV dan 5K6. |
TAJUK : | Pembinaan Negara dan Bangsa yang Merdeka. |
SUB-TAJUK : | Sistem Ahli :- -Ciri-ciri Sistem Ahli. -Proses Pelaksanaan dan Kepentingan Sistem Ahli. |
HASIL PEMBELAJARAN : | Menyatakan maksud Sistem Ahli. |
UNSUR DAN TINGKAH LAKU PATRIOTISME : | Mengamalkan sikap bertolak ansur. |
AKTIVITI / LATIHAN : |
|
REFLEKSI : | Pelajar dapat menyatakan maksud sistem ahli. |
HARI : | JUMAAT. |
TARIKH : | 8 MEI 2009. |
M/PELAJARAN : | PENDIDIKAN JASMANI. |
TINGKATAN : | 5K4. |
TAJUK : | SOFBOL. |
KEMAHIRAN : | Semua kemahiran yang sudah diajar. |
OBJEKTIF : |
|
ALATAN : | Gloves, Bola lisut, pemukul dan bes. |
AKTIVITI : |
|
REFLEKSI : | Pelajar seronok bermain . Mereka boleh mengaplikasi undang-undang dalam permainan sofbol. |
No comments:
Post a Comment