HARI | ISNIN. |
TARIKH | 17/08/09. |
M/PELAJARAN | PENDIDIKAN JASMANI. |
TINGKATAN | 4S2. |
TAJUK | Standard Kecergasan Fizikal Kebangsaan Untuk Murid Sekolah Menengah [SEGAK]. |
KEMAHIRAN |
|
OBJEKTIF |
|
ALAT | Rujuk Buku Panduan. |
AKTIVITI | Rujuk Borang yang disediakan. |
REFLEKSI | Semua pelajar mencuba sedaya upaya untuk mencapai tahap yang dikehendaki. |
HARI | ISNIN. |
TARIKH | 17/08/09. |
M/PELAJARAN | SEJARAH. |
TINGKATAN | 5K7. |
TAJUK | Pembangunan dan Perpaduan Bangsa. |
SUB-TAJUK | Rukun Negara. |
HASIL PEMBELAJARAN | Mengupas prinsip-prinsip Rukun Negara sebagai ideologi ke arah perpaduan. |
UNSUR DAN TINGKAH LAKU PATRIOTISME | Perpaduan menjamin keamanan. |
AKTIVITI/LATIHAN |
|
REFLEKSI | Pelajar dapat menghafal Rukun Negara. |
HARI | SELASA. |
TARIKH | 18/08/09. |
M/PELAJARAN | SEJARAH. |
TINGKATAN | 5MPV. |
TAJUK | Pembangunan dan Perpaduan Bangsa. |
SUB-TAJUK | Rukun Negara. |
HASIL PEMBELAJARAN | Mengupas prinsip-prinsip Rukun Negara sebagai ideologi ke arah perpaduan. |
UNSUR DAN TINGKAH LAKU PATRIOTISME | Perpaduan menjamin keamanan. |
AKTIVITI/LATIHAN |
|
REFLEKSI | Pelajar dapat menghafal Rukun Negara. |
HARI | SELASA |
TARIKH | 18/08/09. |
M/PELAJARAN | PENDIDIKAN JASMANI. |
TINGKATAN | 5K8. |
TAJUK | Standard Kecergasan Fizikal Kebangsaan Untuk Murid Sekolah Menengah [SEGAK]. |
KEMAHIRAN |
|
OBJEKTIF |
|
ALAT | Rujuk Buku Panduan. |
AKTIVITI | Rujuk Borang yang disediakan. |
REFLEKSI | Semua pelajar mencuba sedaya upaya untuk mencapai tahap yang dikehendaki. |
HARI | RABU. |
TARIKH | 19/08/09. |
M/PELAJARAN | PENDIDIKAN JASMANI. |
TINGKATAN | 4K2. |
TAJUK | Standard Kecergasan Fizikal Kebangsaan Untuk Murid Sekolah Menengah [SEGAK]. |
KEMAHIRAN |
|
OBJEKTIF |
|
ALAT | Rujuk Buku Panduan. |
AKTIVITI | Rujuk Borang yang disediakan. |
REFLEKSI | Semua pelajar mencuba sedaya upaya untuk mencapai tahap yang dikehendaki. |
HARI | RABU. |
TARIKH | 19/08/09. |
M/PELAJARAN | SEJARAH. |
TINGKATAN | 5K6. |
TAJUK | Pembangunan dan Perpaduan Bangsa. |
SUB-TAJUK | Rukun Negara. |
HASIL PEMBELAJARAN | Mengupas prinsip-prinsip Rukun Negara sebagai ideologi ke arah perpaduan. |
UNSUR DAN TINGKAH LAKU PATRIOTISME | Perpaduan menjamin keamanan. |
AKTIVITI/LATIHAN |
|
REFLEKSI | Pelajar dapat menghafal Rukun Negara. |
HARI | KHAMIS. |
TARIKH | 20/08/09. |
M/PELAJARAN | PENDIDIKAN JASMANI. |
TINGKATAN | 5K1 Dan 5S3. |
TAJUK | Standard Kecergasan Fizikal Kebangsaan Untuk Murid Sekolah Menengah [SEGAK]. |
KEMAHIRAN |
|
OBJEKTIF |
|
ALAT | Rujuk Buku Panduan. |
AKTIVITI | Rujuk Borang yang disediakan. |
REFLEKSI | Semua pelajar mencuba sedaya upaya untuk mencapai tahap yang dikehendaki. |
HARI | KHAMIS |
TARIKH | 20/08/09. |
M/PELAJARAN | SEJARAH. |
TINGKATAN | 5K7 |
TAJUK | UJIAN BULANAN. |
SUB-TAJUK | |
HASIL PEMBELAJARAN | Menguji sejauh mana kefahaman pelajar tentang topik yang diajar. |
UNSUR DAN TINGKAH LAKU PATRIOTISME | |
AKTIVITI/LATIHAN | Menjawab soalan ujian. |
REFLEKSI |
HARI | JUMAAT. |
TARIKH | 21/08/09. |
M/PELAJARAN | SEJARAH. |
TINGKATAN | 5K6 Dan 5MPV. |
TAJUK | UJIAN BULANAN. |
SUB-TAJUK | |
HASIL PEMBELAJARAN | Menguji sejauh mana kefahaman pelajar tentang topik yang diajar. |
UNSUR DAN TINGKAH LAKU PATRIOTISME | |
AKTIVITI/LATIHAN | Menjawab soalan ujian. |
REFLEKSI |
HARI | JUMAAT. |
TARIKH | 21/08/09. |
M/PELAJARAN | PENDIDIKAN JASMANI. |
TINGKATAN | 5K4. |
TAJUK | Standard Kecergasan Fizikal Kebangsaan Untuk Murid Sekolah Menengah [SEGAK]. |
KEMAHIRAN |
|
OBJEKTIF |
|
ALAT | Rujuk Buku Panduan. |
AKTIVITI | Rujuk Borang yang disediakan. |
REFLEKSI | Semua pelajar mencuba sedaya upaya untuk mencapai tahap yang dikehendaki. |
Salam sejahtera,
ReplyDelete1. Tahniah. Saya telah menyemak RPH Minggu 34 - 36 dan mendapati ianya kemas kini dan lengkap. Keep it up.
2. Tugas kita ialah untuk memastikan setiap pelajar kita mendapat cukup ilmu seperti yang dinyatakan dalam sukatan pelajaran. Pastikan juga pelajar kita bersedia untuk dinilai melalui peperiksaan, sama ada peperiksaan dalaman lebih-lebih lagi peperiksaan awam. Pelajar perlukan bimbingan daripada gurunya. Sebagai guru yang bertanggung jawab, kita mesti tidak give up on them. They have the potential. As teachers we can never motivate them enough. Keep on!
Hj Rambli Zainudin
Pengetua
I believe that if you show people the problems and you show them the solutions they will be moved to act - Bill Gates
The size of your success is measured by the strength of your desire; the size of your dream; and how you handle disappointment along the way - Robert Kiyosaki