HARI | SELASA. |
TARIKH | 01/09/09. |
M/PELAJARAN | PENDIDIKAN KESIHATAN. |
TINGKATAN | 5K8. |
TAJUK. | ISU-ISU DALAM PENDIDIKAN JASMANI DAN SUKAN. |
SUB-TAJUK | Isu jantina dalam sukan dan permainan. |
OBJEKTIF | Mengenalpasti isu-isu yang dibangkitkan. |
ALAT-BANTU MENGAJAR | Rujuk buku teks. |
AKTIVITI |
|
REFLEKSI | Semua pelajar aktif memberi pandangan berkaitan isu-isu diatas. |
HARI | SELASA. |
TARIKH | 01/09/09. |
M/PELAJARAN | SEJARAH. |
TINGKATAN | 5MPV. |
TAJUK. | Pembangunan dan perpaduan bangsa. |
SUB-TAJUK |
|
HASIL PEMBELAJARAN | Menyatakan langkah-langkah ke arah pembentukan Dasar Pendidikan Kebangsaan. Menyatakan kandungan penggubalan Akta Bahasa Kebangsaan. |
UNSUR DAN TINGKAH LAKU PATRIOTISME | Sistem pendidikan negara kita bertaraf dunia. |
AKTIVITI/LATIHAN |
|
REFLEKSI | Pelajar faham tentang isi kandungan Akta Bahasa Kebangsaan. |
HARI | RABU. |
TARIKH | 02/09/09. |
M/PELAJARAN | SEJARAH. |
TINGKATAN | 5K6. |
TAJUK. | Pembangunan dan perpaduan bangsa. |
SUB-TAJUK |
|
HASIL PEMBELAJARAN | Menyatakan langkah-langkah ke arah pembentukan Dasar Pendidikan Kebangsaan. Menyatakan kandungan penggubalan Akta Bahasa Kebangsaan. |
UNSUR DAN TINGKAH LAKU PATRIOTISME | Sistem pendidikan negara kita bertaraf dunia. |
AKTIVITI/LATIHAN |
|
REFLEKSI | Pelajar faham tentang isi kandungan Akta Bahasa Kebangsaan. |
HARI | RABU. |
TARIKH | 02/09/09. |
M/PELAJARAN | PENDIDIKAN KESIHATAN. |
TINGKATAN | 4K2. |
TAJUK. | AKTA DAN UNDANG-UNDANG. |
SUB-TAJUK |
|
OBJEKTIF | Memahami Akta dan Undang-Undang Wanita dan Gadis. |
ALAT-BANTU MENGAJAR | Rujuk buku teks. |
AKTIVITI |
|
REFLEKSI | Pelajar masing-masing cuba memberi pandangan yang berbeza-beza berkaitan soalan di atas. |
HARI | KHAMIS. |
TARIKH | 03/09/09. |
M/PELAJARAN | PENDIDIKAN KESIHATAN. |
TINGKATAN | 5K1 dan 5S3. |
TAJUK. | ISU-ISU DALAM PENDIDIKAN JASMANI DAN SUKAN. |
SUB-TAJUK | Isu jantina dalam sukan dan permainan. |
OBJEKTIF | Mengenalpasti isu-isu yang dibangkitkan. |
ALAT-BANTU MENGAJAR | Rujuk buku teks. |
AKTIVITI |
|
REFLEKSI | Semua pelajar aktif memberi pandangan berkaitan isu-isu diatas. |
HARI | KHAMIS. |
TARIKH | 03/09/09. |
M/PELAJARAN | SEJARAH. |
TINGKATAN | 5K7. |
TAJUK. | Pembangunan dan perpaduan bangsa. |
SUB-TAJUK |
|
HASIL PEMBELAJARAN |
|
UNSUR DAN TINGKAH LAKU PATRIOTISME | Melibatkan diri dalam program ke arah perpaduan. |
AKTIVITI/LATIHAN |
|
REFLEKSI | Pelajar faham apa itu dasar kebudayaan. |
HARI | JUMAAT. |
TARIKH | 04/09/09. |
M/PELAJARAN | SEJARAH. |
TINGKATAN | 5MPV dan 5K6. |
TAJUK. | Pembangunan dan perpaduan bangsa. |
SUB-TAJUK |
|
HASIL PEMBELAJARAN |
|
UNSUR DAN TINGKAH LAKU PATRIOTISME | Melibatkan diri dalam program ke arah perpaduan. |
AKTIVITI/LATIHAN |
|
REFLEKSI |
HARI | JUMAAT. |
TARIKH | 04/09/09. |
M/PELAJARAN | PENDIDIKAN KESIHATAN. |
TINGKATAN | 5K4. |
TAJUK. | ISU-ISU DALAM PENDIDIKAN JASMANI DAN SUKAN. |
SUB-TAJUK | Isu jantina dalam sukan dan permainan. |
OBJEKTIF | Mengenalpasti isu-isu yang dibangkitkan. |
ALAT-BANTU MENGAJAR | Rujuk buku teks. |
AKTIVITI |
|
REFLEKSI |
No comments:
Post a Comment