HARI : | Isnin. |
TARIKH : | 2/3/09 |
M/PELAJARAN : | Pendidikan Jasmani. |
TINGKATAN : | 4S2. |
TAJUK : | Standard Kecergasan Fizikal Kebangsaan Untuk Murid Sekolah Malaysia. [SEGAK]. |
OBJEKTIF : |
|
STRATEGI PELAKSANAAN UJIAN SEGAK : |
|
LANGKAH - LANGKAH PELAKSANAAN : |
|
PERALATAN : |
|
REFLEKSI : | Pelajar boleh melakukan akt. yang dirangka itu. |
HARI : | Isnin. |
TARIKH : | 2/3/09. |
M/PELAJARAN : | Sejarah. |
TINGKATAN : | 5K7. |
TAJUK : | Gerakan Nasionalisme sehingga Perang Dunia Kedua. |
SUB - TAJUK : | Perkembangan dan peranan akhbar, majalah dan novel. |
HASIL PEMBELAJARAN : | Mengklasifikasikan isu, perjuangan akhbar dan majalah dalam gerakan nasionalisme. |
PATRIOTISME UNSUR DAN TINGKAHLAKU: | Bersedia berkorban untuk kepentingan bersama. |
AKTIVITI/LATIHAN : |
|
REFLEKSI : | Pelajar boleh menjawab soalan dengan betul. |
HARI : | Selasa. |
TARIKH : | 3/3/09 |
M/PELAJARAN : | Pendidikan Jasmani. |
TINGKATAN : | 5K8. |
TAJUK : | Standard Kecergasan Fizikal Kebangsaan Untuk Murid Sekolah Malaysia. [SEGAK]. |
OBJEKTIF : |
|
STRATEGI PELAKSANAAN UJIAN SEGAK : |
|
LANGKAH - LANGKAH PELAKSANAAN : |
|
PERALATAN : |
|
REFLEKSI : | Pelajar boleh melakukan akt. yang dirangka itu. |
HARI : | Selasa. |
TARIKH : | 3/3/09. |
M/PELAJARAN : | Sejarah. |
TINGKATAN : | 5MPV. |
TAJUK : | Gerakan Nasionalisme sehingga Perang Dunia Kedua. |
SUB - TAJUK : | Perkembangan dan peranan akhbar, majalah dan novel. |
HASIL PEMBELAJARAN : | Mengklasifikasikan isu, perjuangan akhbar dan majalah dalam gerakan nasionalisme. |
PATRIOTISME UNSUR DAN TINGKAHLAKU: | Bersedia berkorban untuk kepentingan bersama. |
AKTIVITI/LATIHAN : |
|
REFLEKSI : | Pelajar boleh menjawab soalan dengan betul. |
HARI : | Rabu. |
TARIKH : | 4/3/09 |
M/PELAJARAN : | Pendidikan Jasmani. |
TINGKATAN : | 4K2. |
TAJUK : | Standard Kecergasan Fizikal Kebangsaan Untuk Murid Sekolah Malaysia. [SEGAK]. |
OBJEKTIF : |
|
STRATEGI PELAKSANAAN UJIAN SEGAK : |
|
LANGKAH - LANGKAH PELAKSANAAN : |
|
PERALATAN : |
|
REFLEKSI : | Pelajar boleh melakukan akt. yang dirangka itu. |
HARI : | Rabu. |
TARIKH : | 4/3/09. |
M/PELAJARAN : | Sejarah. |
TINGKATAN : | 5K6. |
TAJUK : | Gerakan Nasionalisme sehingga Perang Dunia Kedua. |
SUB - TAJUK : | Perkembangan dan peranan akhbar, majalah dan novel. |
HASIL PEMBELAJARAN : | Mengklasifikasikan isu, perjuangan akhbar dan majalah dalam gerakan nasionalisme. |
PATRIOTISME UNSUR DAN TINGKAHLAKU: | Bersedia berkorban untuk kepentingan bersama. |
AKTIVITI/LATIHAN : |
|
REFLEKSI : | Pelajar boleh menjawab soalan dengan betul. |
HARI : | Khamis |
TARIKH : | 5/3/09 |
M/PELAJARAN : | Pendidikan Jasmani. |
TINGKATAN : | 5K1 dan 5S3. |
TAJUK : | Standard Kecergasan Fizikal Kebangsaan Untuk Murid Sekolah Malaysia. [SEGAK]. |
OBJEKTIF : |
|
STRATEGI PELAKSANAAN UJIAN SEGAK : |
|
LANGKAH - LANGKAH PELAKSANAAN : |
|
PERALATAN : |
|
REFLEKSI : | Pelajar boleh melakukan akt. yang dirangka itu. |
HARI : | Khamis |
TARIKH : | 5/3/09. |
M/PELAJARAN : | Sejarah. |
TINGKATAN : | 5K7. |
TAJUK : | Gerakan Nasionalisme sehingga Perang Dunia Kedua. |
SUB - TAJUK : | Perjuangan Badan-badan dan Kesatuan. |
HASIL PEMBELAJARAN : | Menghuraikan isu/tujuan ditubuhkan oleh badan-badan dan kesatuan dalam gerakan nasionalisme. |
PATRIOTISME UNSUR DAN TINGKAHLAKU: | Bersedia berkorban untuk kepentingan bersama. |
AKTIVITI/LATIHAN : |
|
REFLEKSI : | Pelajar agak lemah, mereka lambat menguasai topik ini. |
HARI : | Jumaat. |
TARIKH : | 6/3/09. |
M/PELAJARAN : | Sejarah. |
TINGKATAN : | 5MPV dan 5K6. |
TAJUK : | Gerakan Nasionalisme sehingga Perang Dunia Kedua. |
SUB - TAJUK : | Perjuangan Badan-badan dan Kesatuan. |
HASIL PEMBELAJARAN : | Menghuraikan isu/tujuan ditubuhkan oleh badan-badan dan kesatuan dalam gerakan nasionalisme. |
PATRIOTISME UNSUR DAN TINGKAHLAKU: | Bersedia berkorban untuk kepentingan bersama. |
AKTIVITI/LATIHAN : |
|
REFLEKSI : | Pelajar agak lemah, mereka lambat menguasai topik ini. |
HARI : | Jumaat |
TARIKH : | 6/3/09 |
M/PELAJARAN : | Pendidikan Jasmani. |
TINGKATAN : | 5K4. |
TAJUK : | Standard Kecergasan Fizikal Kebangsaan Untuk Murid Sekolah Malaysia. [SEGAK]. |
OBJEKTIF : |
|
STRATEGI PELAKSANAAN UJIAN SEGAK : |
|
LANGKAH - LANGKAH PELAKSANAAN : |
|
PERALATAN : |
|
REFLEKSI : | Pelajar boleh melakukan akt. yang dirangka itu. |
No comments:
Post a Comment