HARI : | Isnin |
TARIKH : | 23/02/09. |
M/PELAJARAN : | Pendidikan Jasmani |
TINGKATAN : | 4S2. |
TAJUK : | Lompat Kijang. |
HASIL PEMBELAJARAN : | Psikomotor: Melakukan sekurang-kurangnya 3 akt.kuasa. Kognitif : Menyatakan otot-otot utama yg terlibat dlm pergerakan lompatan. Afektif : Melakukan akt. lompatan dgn penuh keyakinan. |
PENGALAMAN SEDIA ADA | Pelajar pernah melakukan akt. lompatan. |
ALATAN : | Wisel, Peta ukur, sekitel |
AKTIVITI-AKTIVITI: |
|
REFLEKSI : | Minat yang ditunjukkan oleh pelajar amat baik sekali. |
HARI : | Isnin. |
TARIKH : | 23/02/09. |
M/PELAJARAN : | Sejarah. |
TINGKATAN : | 5K7. |
TAJUK : | Gerakan Nasionalisme sehingga Perang Dunia Kedua. |
SUB-TAJUK : | Faktor-faktor pemangkin nasionalisme
|
HASIL PEMBELAJARAN : | Menyatakan faktor-faktor yang menyumbangkan kepada perkembangan gerakan nasionalisme. |
PATRIOTISME UNSUR DAN TINGKAHLAKU: | Kesepakatan dalam perjuangan hidup bersatu padu. |
AKTIVITI/LATIHAN |
|
REFLEKSI : | Pelajar dapat menyenaraikan faktor kebangkitan nasionalisme negara kita. |
HARI : | Selasa |
TARIKH : | 24/02/09. |
M/PELAJARAN : | Pendidikan Jasmani |
TINGKATAN : | 5K8. |
TAJUK : | Lompat Kijang. |
HASIL PEMBELAJARAN : | Psikomotor: Melakukan sekurang-kurangnya 3 akt.kuasa. Kognitif : Menyatakan otot-otot utama yg terlibat dlm pergerakan lompatan. Afektif : Melakukan akt. lompatan dgn penuh keyakinan. |
PENGALAMAN SEDIA ADA | Pelajar pernah melakukan akt. lompatan. |
ALATAN : | Wisel, Peta ukur, sekitel |
AKTIVITI-AKTIVITI: |
|
REFLEKSI : | Minat yang ditunjukkan oleh pelajar amat baik sekali. |
HARI : | Selasa |
TARIKH : | 24/02/09. |
M/PELAJARAN : | Sejarah. |
TINGKATAN : | 5MPV. |
TAJUK : | Gerakan Nasionalisme sehingga Perang Dunia Kedua. |
SUB-TAJUK : | Faktor-faktor pemangkin nasionalisme
|
HASIL PEMBELAJARAN : | Menyatakan faktor-faktor yang menyumbangkan kepada perkembangan gerakan nasionalisme. |
PATRIOTISME UNSUR DAN TINGKAHLAKU: | Kesepakatan dalam perjuangan hidup bersatu padu. |
AKTIVITI/LATIHAN |
|
REFLEKSI : | Pelajar dapat menyenaraikan faktor kebangkitan nasionalisme negara kita. |
HARI : | Rabu |
TARIKH : | 25/02/09. |
M/PELAJARAN : | Pendidikan Jasmani |
TINGKATAN : | 4K2. |
TAJUK : | Lompat Kijang. |
HASIL PEMBELAJARAN : | Psikomotor: Melakukan sekurang-kurangnya 3 akt.kuasa. Kognitif : Menyatakan otot-otot utama yg terlibat dlm pergerakan lompatan. Afektif : Melakukan akt. lompatan dgn penuh keyakinan. |
PENGALAMAN SEDIA ADA | Pelajar pernah melakukan akt. lompatan. |
ALATAN : | Wisel, Peta ukur, sekitel |
AKTIVITI-AKTIVITI: |
|
REFLEKSI : | Minat yang ditunjukkan oleh pelajar amat baik sekali. |
HARI : | Rabu |
TARIKH : | 25/02/09. |
M/PELAJARAN : | Sejarah. |
TINGKATAN : | 5K6. |
TAJUK : | Gerakan Nasionalisme sehingga Perang Dunia Kedua. |
SUB-TAJUK : | Faktor-faktor pemangkin nasionalisme
|
HASIL PEMBELAJARAN : | Menyatakan faktor-faktor yang menyumbangkan kepada perkembangan gerakan nasionalisme. |
PATRIOTISME UNSUR DAN TINGKAHLAKU: | Kesepakatan dalam perjuangan hidup bersatu padu. |
AKTIVITI/LATIHAN |
|
REFLEKSI : | Pelajar dapat menyenaraikan faktor kebangkitan nasionalisme negara kita. |
HARI : | Khamis |
TARIKH : | 26/02/09. |
M/PELAJARAN : | Pendidikan Jasmani |
TINGKATAN : | 5K1 dan 5S3. |
TAJUK : | Lompat Kijang. |
HASIL PEMBELAJARAN : | Psikomotor: Melakukan sekurang-kurangnya 3 akt.kuasa. Kognitif : Menyatakan otot-otot utama yg terlibat dlm pergerakan lompatan. Afektif : Melakukan akt. lompatan dgn penuh keyakinan. |
PENGALAMAN SEDIA ADA | Pelajar pernah melakukan akt. lompatan. |
ALATAN : | Wisel, Peta ukur, sekitel |
AKTIVITI-AKTIVITI: |
|
REFLEKSI : | Minat yang ditunjukkan oleh pelajar amat baik sekali. |
HARI : | Khamis |
TARIKH : | 26/02/09. |
M/PELAJARAN : | Sejarah. |
TINGKATAN : | 5K7 |
TAJUK : | Gerakan Nasionalisme sehingga Perang Dunia Kedua. |
SUB-TAJUK : | Gerakan Islah dalam Meningkatkan Minda Bangsa. |
HASIL PEMBELAJARAN : | Menyatakan maksud dan matlamat Gerakan Islah. |
PATRIOTISME UNSUR DAN TINGKAHLAKU: | Bersedia berkorban untuk kepentingan bersama. |
AKTIVITI/LATIHAN |
|
REFLEKSI : | Pelajar dapat menjawab 2 tokoh yang terlibat dalam gerakan Islah. |
HARI : | Jumaat |
TARIKH : | 27/02/09. |
M/PELAJARAN : | Pendidikan Jasmani |
TINGKATAN : | 5K4 |
TAJUK : | Lompat Kijang. |
HASIL PEMBELAJARAN : | Psikomotor: Melakukan sekurang-kurangnya 3 akt.kuasa. Kognitif : Menyatakan otot-otot utama yg terlibat dlm pergerakan lompatan. Afektif : Melakukan akt. lompatan dgn penuh keyakinan. |
PENGALAMAN SEDIA ADA | Pelajar pernah melakukan akt. lompatan. |
ALATAN : | Wisel, Peta ukur, sekitel |
AKTIVITI-AKTIVITI: |
|
REFLEKSI : | Minat yang ditunjukkan oleh pelajar amat baik sekali. |
HARI : | Jumaat |
TARIKH : | 27/02/09. |
M/PELAJARAN : | Sejarah. |
TINGKATAN : | 5MPV dan 5K6. |
TAJUK : | Gerakan Nasionalisme sehingga Perang Dunia Kedua. |
SUB-TAJUK : |
Gerakan Islah dalam Meningkatkan Minda Bangsa. |
HASIL PEMBELAJARAN : | Menyatakan maksud dan matlamat Gerakan Islah. |
PATRIOTISME UNSUR DAN TINGKAHLAKU: | Bersedia berkorban untuk kepentingan bersama. |
AKTIVITI/LATIHAN |
|
REFLEKSI : | Pelajar dapat menjawab 2 tokoh yang terlibat dalam gerakan Islah. |
No comments:
Post a Comment