HARI | ISNIN. |
TARIKH | 20/07/09. |
M/PELAJARAN | PENDIDIKAN JASMANI. |
TINGKATAN | 4S2. |
TAJUK | Permainan Futsal. |
KEMAHIRAN | Semua yang sudah diajar. |
OBJEKTIF | Membolehkan pelajar bermain Futal sambil mempelajari peraturan permainan Futsal. |
ALAT | Bola Futsal. |
AKTIVIVTI. |
|
REFLEKSI | Pelajar seronok bermain dan semua mengambil bahagian. |
HARI | ISNIN. |
TARIKH | 20/07/09. |
M/PELAJARAN | Sejarah. |
TINGKATAN | 5K7. |
TAJUK | Ciri-ciri Demokrasi Berparlimen |
SUB-TAJUK |
|
HASIL PEMBELAJARAN |
|
UNSUR DAN TINGKAH LAKU PATRIOTISME | Mendokong amalan demokrasi negara kita. |
AKTIVIVTI/LATIHAN |
|
REFLEKSI | Pelajar boleh menjawab soalan dengan tepat berpandukan buku teks. |
HARI | SELASA |
TARIKH | 21/07/09. |
M/PELAJARAN | PENDIDIKAN JASMANI. |
TINGKATAN | 5K8. |
TAJUK | Permainan Futsal. |
KEMAHIRAN | Semua yang sudah diajar. |
OBJEKTIF | Membolehkan pelajar bermain Futal sambil mempelajari peraturan permainan Futsal. |
ALAT | Bola Futsal. |
AKTIVIVTI. |
|
REFLEKSI | Pelajar seronok bermain dan semua mengambil bahagian. |
HARI | SELASA |
TARIKH | 21/07/09. |
M/PELAJARAN | Sejarah. |
TINGKATAN | 5MPV. |
TAJUK | Ciri-ciri Demokrasi Berparlimen |
SUB-TAJUK |
|
HASIL PEMBELAJARAN |
|
UNSUR DAN TINGKAH LAKU PATRIOTISME | Mendokong amalan demokrasi negara kita. |
AKTIVIVTI/LATIHAN |
|
REFLEKSI | Pelajar boleh menjawab soalan dengan tepat berpandukan buku teks. |
HARI | RABU. |
TARIKH | 22/07/09. |
M/PELAJARAN | PENDIDIKAN JASMANI. |
TINGKATAN | 4K2. |
TAJUK | Permainan Futsal. |
KEMAHIRAN | Semua yang sudah diajar. |
OBJEKTIF | Membolehkan pelajar bermain Futal sambil mempelajari peraturan permainan Futsal. |
ALAT | Bola Futsal. |
AKTIVIVTI. |
|
REFLEKSI | Pelajar seronok bermain dan semua mengambil bahagian. |
HARI | RABU. |
TARIKH | 22/07/09. |
M/PELAJARAN | Sejarah. |
TINGKATAN | 5K6. |
TAJUK | Ciri-ciri Demokrasi Berparlimen |
SUB-TAJUK |
|
HASIL PEMBELAJARAN |
|
UNSUR DAN TINGKAH LAKU PATRIOTISME | Mendokong amalan demokrasi negara kita. |
AKTIVIVTI/LATIHAN |
|
REFLEKSI | Pelajar boleh menjawab soalan dengan tepat berpandukan buku teks. |
HARI | KHAMIS. |
TARIKH | 23/07/09. |
M/PELAJARAN | PENDIDIKAN JASMANI. |
TINGKATAN | 5K1 dan 5S3. |
TAJUK | Permainan Futsal. |
KEMAHIRAN | Semua yang sudah diajar. |
OBJEKTIF | Membolehkan pelajar bermain Futal sambil mempelajari peraturan permainan Futsal. |
ALAT | Bola Futsal. |
AKTIVIVTI. |
|
REFLEKSI | Pelajar seronok bermain dan semua mengambil bahagian. |
HARI | KHAMIS |
TARIKH | 23/07/09. |
M/PELAJARAN | Sejarah. |
TINGKATAN | 5K7 |
TAJUK | Ciri-ciri Demokrasi Berparlimen |
SUB-TAJUK |
|
HASIL PEMBELAJARAN |
|
UNSUR DAN TINGKAH LAKU PATRIOTISME | Pilihanraya penting dalam sistem demokrasi. |
AKTIVIVTI/LATIHAN |
|
REFLEKSI | Pelajar aktif bertanya tentang proses pilihan raya. |
HARI | JUMAAT. |
TARIKH | 24/07/09. |
M/PELAJARAN | Sejarah. |
TINGKATAN | 5MPV dan 5k6. |
TAJUK | Ciri-ciri Demokrasi Berparlimen |
SUB-TAJUK |
|
HASIL PEMBELAJARAN |
|
UNSUR DAN TINGKAH LAKU PATRIOTISME | Pilihanraya penting dalam sistem demokrasi. |
AKTIVIVTI/LATIHAN |
|
REFLEKSI | Pelajar aktif bertanya tentang proses pilihan raya. |
HARI | JUMAAT. |
TARIKH | 24/07/09. |
M/PELAJARAN | PENDIDIKAN JASMANI. |
TINGKATAN | 5K4. |
TAJUK | Permainan Futsal. |
KEMAHIRAN | Semua yang sudah diajar. |
OBJEKTIF | Membolehkan pelajar bermain Futal sambil mempelajari peraturan permainan Futsal. |
ALAT | Bola Futsal. |
AKTIVIVTI. |
|
REFLEKSI | Pelajar seronok bermain dan semua mengambil bahagian. |
No comments:
Post a Comment