Thursday, July 9, 2009

RPH - JULAI - MINGGU 28 . [ 6 - 10 ].

HARIISNIN.
TARIKH06/07/09.
M/PELAJARANPENDIDIKAN JASMANI.
TINGKATAN4S2.
TAJUKPermainan Bola Keranjang.
KEMAHIRAN
  1. Melantun bola
  2. Menjaring.
OBJEKTIFMempelajari kemahiran bermain Bola Keranjang.
ALAT

Bola Keranjang.

AKTIVITI
  1. Dalam kumpulan kecil melantun bola.
  2. Menjaring
  3. Permainan ubahsuai.
REFLEKSIPelajar seronok bermain bola keranjang.


HARIISNIN.
TARIKH06/07/09.
M/PELAJARANSEJARAH
TINGKATAN5K7.
TAJUKReaksi terhadap pembentukan Malaysia.
SUB-TAJUK
  1. Dalam negara.
  2. Luar negara.
HASIL PEMBELAJARANMenjelaskan reaksi dalam negara dan luar negara terhadap pembentukan Malaysia.
UNSUR DAN TINGKAH LAKU PATRIOTISME

Kesepakatan untuk kestabilan negara.

AKTIVITI/LATIHAN
  1. Menyalin nota.
  2. Nyatakan faktor yang menyebabkan Indonesia dan Filipina menentang pembentukan Malysia.
REFLEKSIPelajar boleh memberi sebab Indonesia dan Filipina menentang pembentukan Malaysia.


HARISELASA
TARIKH07/07/09.
M/PELAJARANPENDIDIKAN JASMANI.
TINGKATAN5K8.
TAJUKPermainan Bola Keranjang.
KEMAHIRAN
  1. Melantun bola
  2. Menjaring.
OBJEKTIFMempelajari kemahiran bermain Bola Keranjang.
ALAT

Bola Keranjang.

AKTIVITI
  1. Dalam kumpulan kecil melantun bola.
  2. Menjaring
  3. Permainan ubahsuai.
REFLEKSIPelajar seronok bermain bola keranjang.


HARISELASA
TARIKH07/07/09.
M/PELAJARANSEJARAH
TINGKATAN5MPV.
TAJUKReaksi terhadap pembentukan Malaysia.
SUB-TAJUK
  1. Dalam negara.
  2. Luar negara.
HASIL PEMBELAJARANMenjelaskan reaksi dalam negara dan luar negara terhadap pembentukan Malaysia.
UNSUR DAN TINGKAH LAKU PATRIOTISME

Kesepakatan untuk kestabilan negara.

AKTIVITI/LATIHAN
  1. Menyalin nota.
  2. Nyatakan faktor yang menyebabkan Indonesia dan Filipina menentang pembentukan Malysia.
REFLEKSIPelajar boleh memberi sebab Indonesia dan Filipina menentang pembentukan Malaysia.


HARIRABU
TARIKH08/07/09.
M/PELAJARANPENDIDIKAN JASMANI.
TINGKATAN4K2.
TAJUKPermainan Bola Keranjang.
KEMAHIRAN
  1. Melantun bola
  2. Menjaring.
OBJEKTIFMempelajari kemahiran bermain Bola Keranjang.
ALAT

Bola Keranjang.

AKTIVITI
  1. Dalam kumpulan kecil melantun bola.
  2. Menjaring
  3. Permainan ubahsuai.
REFLEKSIPelajar seronok bermain bola keranjang.


HARIRABU
TARIKH08/07/09.
M/PELAJARANSEJARAH
TINGKATAN5K6.
TAJUKReaksi terhadap pembentukan Malaysia.
SUB-TAJUK
  1. Dalam negara.
  2. Luar negara.
HASIL PEMBELAJARANMenjelaskan reaksi dalam negara dan luar negara terhadap pembentukan Malaysia.
UNSUR DAN TINGKAH LAKU PATRIOTISME

Kesepakatan untuk kestabilan negara.

AKTIVITI/LATIHAN
  1. Menyalin nota.
  2. Nyatakan faktor yang menyebabkan Indonesia dan Filipina menentang pembentukan Malysia.
REFLEKSIPelajar boleh memberi sebab Indonesia dan Filipina menentang pembentukan Malaysia.


HARIKHAMIS
TARIKH09/07/09.
M/PELAJARANPENDIDIKAN JASMANI.
TINGKATAN5K1, 5S3.
TAJUKPermainan Bola Keranjang.
KEMAHIRAN
  1. Melantun bola
  2. Menjaring.
OBJEKTIFMempelajari kemahiran bermain Bola Keranjang.
ALAT

Bola Keranjang.

AKTIVITI
  1. Dalam kumpulan kecil melantun bola.
  2. Menjaring
  3. Permainan ubahsuai.
REFLEKSIPelajar seronok bermain bola keranjang.


HARIKHAMIS
TARIKH09/07/09.
M/PELAJARANSEJARAH
TINGKATAN5K7.
TAJUKLangkah-langkah pembentukan Malaysia.
SUB-TAJUK

Perjanjian Malaysia 1963.

HASIL PEMBELAJARANMenyenaraikan syarat perjanjian Malaysia 1963.
UNSUR DAN TINGKAH LAKU PATRIOTISME

Kesepakatan untuk kestabilan negara.

AKTIVITI/LATIHAN
  1. Menyalin nota.
  2. Huraikan peristiwa yang membawa kepada Perjanjian Malaysia 1963.
REFLEKSIPelajar boleh menjawab soalan yang ditanya oleh guru.



HARIJUMAAT
TARIKH10/07/09.
M/PELAJARANPENDIDIKAN JASMANI.
TINGKATAN5K4.
TAJUKPermainan Bola Keranjang.
KEMAHIRAN
  1. Melantun bola
  2. Menjaring.
OBJEKTIFMempelajari kemahiran bermain Bola Keranjang.
ALAT

Bola Keranjang.

AKTIVITI
  1. Dalam kumpulan kecil melantun bola.
  2. Menjaring
  3. Permainan ubahsuai.
REFLEKSIPelajar seronok bermain bola keranjang.


HARIJUMAAT.
TARIKH10/07/09.
M/PELAJARANSEJARAH
TINGKATAN5K6, 5MPV.
TAJUKLangkah-langkah pembentukan Malaysia.
SUB-TAJUK

Perjanjian Malaysia 1963.

HASIL PEMBELAJARANMenyenaraikan syarat perjanjian Malaysia 1963.
UNSUR DAN TINGKAH LAKU PATRIOTISME

Kesepakatan untuk kestabilan negara.

AKTIVITI/LATIHAN
  1. Menyalin nota.
  2. Huraikan peristiwa yang membawa kepada Perjanjian Malaysia 1963.
REFLEKSIPelajar boleh menjawab soalan yang ditanya oleh guru.

No comments:

Post a Comment