HARI | ISNIN. |
TARIKH | 06/07/09. |
M/PELAJARAN | PENDIDIKAN JASMANI. |
TINGKATAN | 4S2. |
TAJUK | Permainan Bola Keranjang. |
KEMAHIRAN |
|
OBJEKTIF | Mempelajari kemahiran bermain Bola Keranjang. |
ALAT | Bola Keranjang. |
AKTIVITI |
|
REFLEKSI | Pelajar seronok bermain bola keranjang. |
HARI | ISNIN. |
TARIKH | 06/07/09. |
M/PELAJARAN | SEJARAH |
TINGKATAN | 5K7. |
TAJUK | Reaksi terhadap pembentukan Malaysia. |
SUB-TAJUK |
|
HASIL PEMBELAJARAN | Menjelaskan reaksi dalam negara dan luar negara terhadap pembentukan Malaysia. |
UNSUR DAN TINGKAH LAKU PATRIOTISME | Kesepakatan untuk kestabilan negara. |
AKTIVITI/LATIHAN |
|
REFLEKSI | Pelajar boleh memberi sebab Indonesia dan Filipina menentang pembentukan Malaysia. |
HARI | SELASA |
TARIKH | 07/07/09. |
M/PELAJARAN | PENDIDIKAN JASMANI. |
TINGKATAN | 5K8. |
TAJUK | Permainan Bola Keranjang. |
KEMAHIRAN |
|
OBJEKTIF | Mempelajari kemahiran bermain Bola Keranjang. |
ALAT | Bola Keranjang. |
AKTIVITI |
|
REFLEKSI | Pelajar seronok bermain bola keranjang. |
HARI | SELASA |
TARIKH | 07/07/09. |
M/PELAJARAN | SEJARAH |
TINGKATAN | 5MPV. |
TAJUK | Reaksi terhadap pembentukan Malaysia. |
SUB-TAJUK |
|
HASIL PEMBELAJARAN | Menjelaskan reaksi dalam negara dan luar negara terhadap pembentukan Malaysia. |
UNSUR DAN TINGKAH LAKU PATRIOTISME | Kesepakatan untuk kestabilan negara. |
AKTIVITI/LATIHAN |
|
REFLEKSI | Pelajar boleh memberi sebab Indonesia dan Filipina menentang pembentukan Malaysia. |
HARI | RABU |
TARIKH | 08/07/09. |
M/PELAJARAN | PENDIDIKAN JASMANI. |
TINGKATAN | 4K2. |
TAJUK | Permainan Bola Keranjang. |
KEMAHIRAN |
|
OBJEKTIF | Mempelajari kemahiran bermain Bola Keranjang. |
ALAT | Bola Keranjang. |
AKTIVITI |
|
REFLEKSI | Pelajar seronok bermain bola keranjang. |
HARI | RABU |
TARIKH | 08/07/09. |
M/PELAJARAN | SEJARAH |
TINGKATAN | 5K6. |
TAJUK | Reaksi terhadap pembentukan Malaysia. |
SUB-TAJUK |
|
HASIL PEMBELAJARAN | Menjelaskan reaksi dalam negara dan luar negara terhadap pembentukan Malaysia. |
UNSUR DAN TINGKAH LAKU PATRIOTISME | Kesepakatan untuk kestabilan negara. |
AKTIVITI/LATIHAN |
|
REFLEKSI | Pelajar boleh memberi sebab Indonesia dan Filipina menentang pembentukan Malaysia. |
HARI | KHAMIS |
TARIKH | 09/07/09. |
M/PELAJARAN | PENDIDIKAN JASMANI. |
TINGKATAN | 5K1, 5S3. |
TAJUK | Permainan Bola Keranjang. |
KEMAHIRAN |
|
OBJEKTIF | Mempelajari kemahiran bermain Bola Keranjang. |
ALAT | Bola Keranjang. |
AKTIVITI |
|
REFLEKSI | Pelajar seronok bermain bola keranjang. |
HARI | KHAMIS |
TARIKH | 09/07/09. |
M/PELAJARAN | SEJARAH |
TINGKATAN | 5K7. |
TAJUK | Langkah-langkah pembentukan Malaysia. |
SUB-TAJUK | Perjanjian Malaysia 1963. |
HASIL PEMBELAJARAN | Menyenaraikan syarat perjanjian Malaysia 1963. |
UNSUR DAN TINGKAH LAKU PATRIOTISME | Kesepakatan untuk kestabilan negara. |
AKTIVITI/LATIHAN |
|
REFLEKSI | Pelajar boleh menjawab soalan yang ditanya oleh guru. |
HARI | JUMAAT |
TARIKH | 10/07/09. |
M/PELAJARAN | PENDIDIKAN JASMANI. |
TINGKATAN | 5K4. |
TAJUK | Permainan Bola Keranjang. |
KEMAHIRAN |
|
OBJEKTIF | Mempelajari kemahiran bermain Bola Keranjang. |
ALAT | Bola Keranjang. |
AKTIVITI |
|
REFLEKSI | Pelajar seronok bermain bola keranjang. |
HARI | JUMAAT. |
TARIKH | 10/07/09. |
M/PELAJARAN | SEJARAH |
TINGKATAN | 5K6, 5MPV. |
TAJUK | Langkah-langkah pembentukan Malaysia. |
SUB-TAJUK | Perjanjian Malaysia 1963. |
HASIL PEMBELAJARAN | Menyenaraikan syarat perjanjian Malaysia 1963. |
UNSUR DAN TINGKAH LAKU PATRIOTISME | Kesepakatan untuk kestabilan negara. |
AKTIVITI/LATIHAN |
|
REFLEKSI | Pelajar boleh menjawab soalan yang ditanya oleh guru. |
No comments:
Post a Comment