HARI : | Isnin |
TARIKH: | 2/2/09 |
M/PELAJARAN: | Sejarah |
TINGKATAN: | 5K7. |
TAJUK: | Nasionalisme di Malaysia sehingga Perang Dunia Kedua. |
SUB-TAJUK: | Perjuangan Pemimpin Tempatan Menentang British. |
HASIL PEMBELAJARAN: |
|
PATRIOTISME: UNSUR DAN TINGKAHLAKU | Berani mempertahankan maruah bangsa dan negara. |
AKTIVITI/LATIHAN |
|
REFLEKSI: | Pelajar dapat menyenaraikan tokoh-tokoh yang terlibat dan boleh menjelaskan sebab-sebab penentangan. |
HARI : | Rabu |
TARIKH: | 4/2/09 |
M/PELAJARAN: | Sejarah |
TINGKATAN: | 5K6 |
TAJUK: | Nasionalisme di Malaysia sehingga Perang Dunia Kedua. |
SUB-TAJUK: | Perjuangan Pemimpin Tempatan Menentang British. |
HASIL PEMBELAJARAN: |
|
PATRIOTISME: UNSUR DAN TINGKAHLAKU | Berani mempertahankan maruah bangsa dan negara. |
AKTIVITI/LATIHAN |
|
REFLEKSI: | Pelajar dapat menyenaraikan tokoh-tokoh yang terlibat dan boleh menjelaskan sebab-sebab penentangan. |
HARI: | Selasa |
TARIKH: | 3/2/09 |
M/PELAJARAN: | Pendidikan Jasmani. |
TINGKATAN: | 5K8 |
TAJUK: | Permainan Sofbol |
KEMAHIRAN: |
|
OBJEKTIF: |
|
ALATAN: |
|
AKTIVITI-AKTIVITI |
|
REFLEKSI: | Pelajar melibatkan diri dengan aktif sekali. |
HARI : | Selasa |
TARIKH: | 3/2/09 |
M/PELAJARAN: | Sejarah |
TINGKATAN: | 5MPV. |
TAJUK: | Nasionalisme di Malaysia sehingga Perang Dunia Kedua. |
SUB-TAJUK: | Perjuangan Pemimpin Tempatan Menentang British. |
HASIL PEMBELAJARAN: |
|
PATRIOTISME: UNSUR DAN TINGKAHLAKU | Berani mempertahankan maruah bangsa dan negara. |
AKTIVITI/LATIHAN |
|
REFLEKSI: | Pelajar dapat menyenaraikan tokoh-tokoh yang terlibat dan boleh menjelaskan sebab-sebab penentangan. |
HARI: | Rabu |
TARIKH: | 4/2/09 |
M/PELAJARAN: | Pendidikan Jasmani. |
TINGKATAN: | 4K2 |
TAJUK: | Permainan Sofbol |
KEMAHIRAN: |
|
OBJEKTIF: |
|
ALATAN: |
|
AKTIVITI-AKTIVITI |
|
REFLEKSI: | Pelajar melibatkan diri dengan aktif sekali. |
HARI : | Rabu |
TARIKH: | 4/2/09 |
M/PELAJARAN: | Sejarah |
TINGKATAN: | 5K6 |
TAJUK: | Nasionalisme di Malaysia sehingga Perang Dunia Kedua. |
SUB-TAJUK: | Perjuangan Pemimpin Tempatan Menentang British. |
HASIL PEMBELAJARAN: |
|
PATRIOTISME: UNSUR DAN TINGKAHLAKU | Berani mempertahankan maruah bangsa dan negara. |
AKTIVITI/LATIHAN |
|
REFLEKSI: | Pelajar dapat menyenaraikan tokoh-tokoh yang terlibat dan boleh menjelaskan sebab-sebab penentangan. |
HARI: | Khamis |
TARIKH: | 5/2/09 |
M/PELAJARAN: | Pendidikan Jasmani. |
TINGKATAN: | 5K1 & 4K6 |
TAJUK: | Permainan Sofbol |
KEMAHIRAN: |
|
OBJEKTIF: |
|
ALATAN: |
|
AKTIVITI-AKTIVITI |
|
REFLEKSI: | Pelajar melibatkan diri dengan aktif sekali. |
HARI : | Jumaat |
TARIKH: | 6/2/09 |
M/PELAJARAN: | Sejarah |
TINGKATAN: | 5MPV & 5K6 |
TAJUK: | Nasionalisme di Malaysia sehingga Perang Dunia Kedua. |
SUB-TAJUK: | Peristiwa penentangan pemimpin setempat.
|
HASIL PEMBELAJARAN: |
|
PATRIOTISME: UNSUR DAN TINGKAHLAKU | Berani mempertahankan maruah bangsa dan negara. |
AKTIVIT I/LATIHAN |
|
REFLEKSI: | Pelajar dapat menyatakan sebab-sebab pemimpin tempatan menentang British. |
HARI: | Jumaat |
TARIKH: | 6/2/09 |
M/PELAJARAN: | Pendidikan Jasmani. |
TINGKATAN: | 5S3. |
TAJUK: | Permainan Sofbol |
KEMAHIRAN: |
|
OBJEKTIF: |
|
ALATAN: |
|
AKTIVITI-AKTIVITI |
|
REFLEKSI: | Pelajar melibatkan diri dengan aktif sekali. |
RPH Minggu 6 yang kemas dan teratur.
ReplyDelete