HARI: | SELASA. |
TARIKH: | 14 / 4 /09. |
M/PELAJARAN: | PENDIDIKAN JASMANI. |
TINGKATAN: | 5K8. |
TAJUK: | PERMAINAN HOKI. |
KEMAHIRAN: | Menolak dan Menahan. |
OBJEKTIF: |
|
ALATAN: | Kayu hoki , bola hoki dan skitel. |
AKTIVITI-AKTIVITI: |
|
REFLEKSI: | Semua murid seronok bermain hoki dan mereka menunjukkan kerjasama yang tinggi. |
HARI: | SELASA. |
TARIKH: | 14 / 4 /09. |
M/PELAJARAN: | SEJARAH. |
TINGKATAN: | 5MPV. |
TAJUK: | Warisan negeri-negeri Melayu. |
SUB-TAJUK: |
|
HASIL PEMBELAJARAN: | Membandingkan amalan demokrasi dalam adat pepatih dengan amalan demokrasi masa kini. |
PATRIOTISME: UNSUR DAN TINGKAH LAKU: | Keunikan sistem pemerintahan kerajaan Melayu. |
AKTIVITI/LATIHAN: |
|
REFLEKSI: | Merujuk pada buku pelajar dapat menyatakan perbezaan dan persamaan. |
HARI: | RABU. |
TARIKH: | 15 / 4 /09. |
M/PELAJARAN: | PENDIDIKAN JASMANI. |
TINGKATAN: | 4K2. |
TAJUK: | PERMAINAN HOKI. |
KEMAHIRAN: | Menolak dan Menahan. |
OBJEKTIF: |
|
ALATAN: | Kayu hoki , bola hoki dan skitel. |
AKTIVITI-AKTIVITI: |
|
REFLEKSI: | Semua murid seronok bermain hoki dan mereka menunjukkan kerjasama yang tinggi. |
HARI: | RABU. |
TARIKH: | 15 / 4 /09. |
M/PELAJARAN: | SEJARAH. |
TINGKATAN: | 5K6. |
TAJUK: | Warisan negeri-negeri Melayu. |
SUB-TAJUK: |
|
HASIL PEMBELAJARAN: | Membandingkan amalan demokrasi dalam adat pepatih dengan amalan demokrasi masa kini. |
PATRIOTISME: UNSUR DAN TINGKAH LAKU: | Keunikan sistem pemerintahan kerajaan Melayu. |
AKTIVITI/LATIHAN: |
|
REFLEKSI: | Merujuk pada buku pelajar dapat menyatakan perbezaan dan persamaan. |
HARI: | KHAMIS |
TARIKH: | 16 / 4 /09. |
M/PELAJARAN: | PENDIDIKAN JASMANI. |
TINGKATAN: | 5K1 DAN 5S3. |
TAJUK: | PERMAINAN HOKI. |
KEMAHIRAN: | Menolak dan Menahan. |
OBJEKTIF: |
|
ALATAN: | Kayu hoki , bola hoki dan skitel. |
AKTIVITI-AKTIVITI: |
|
REFLEKSI: | Semua murid seronok bermain hoki dan mereka menunjukkan kerjasama yang tinggi. |
HARI: | KHAMIS |
TARIKH: | 16 / 4 /09. |
M/PELAJARAN: | SEJARAH. |
TINGKATAN: | 5K7. |
TAJUK: | Warisan negeri-negeri Melayu. |
SUB-TAJUK: |
|
HASIL PEMBELAJARAN: | Membandingkan amalan demokrasi dalam adat pepatih dengan amalan demokrasi masa kini. |
PATRIOTISME: UNSUR DAN TINGKAH LAKU: | Keunikan sistem pemerintahan kerajaan Melayu. |
AKTIVITI/LATIHAN: |
|
REFLEKSI: | Merujuk pada buku pelajar dapat menyatakan perbezaan dan persamaan. |
HARI : JUMAAT [ 17 / 04 / 09 ]
PERTANDINGAN SOFBOL ANTARA SEKOLAH BAWAH 18 TAHUN.
SMK SERIAN LAWAN SMK TAEE.
HARI: | SABTU [GANTI 3 ] - KHAMIS. |
TARIKH: | 17 / 4 /09. |
M/PELAJARAN: | SEJARAH. |
TINGKATAN: | 5K7. |
TAJUK: | Malayan Union 1946. |
SUB-TAJUK: |
|
HASIL PEMBELAJARAN: | Menyatakan ciri-ciri Gagasan Malayan Union 1946. |
PATRIOTISME: UNSUR DAN TINGKAH LAKU: | Berbangga sebagai rakyat Malaysia. |
AKTIVITI/LATIHAN: |
|
REFLEKSI: | Pelajar boleh menjawab soalan dengan memberi jawapan yang betul. |
HARI: | SABTU [ GANTI 3 ] - KHAMIS. |
TARIKH: | 17 / 4 /09. |
M/PELAJARAN: | PENDIDIKAN JASMANI. |
TINGKATAN: | 5K1 DAN 5S3. |
TAJUK: | PERMAINAN HOKI. |
KEMAHIRAN: | Menolak dan Menahan. |
OBJEKTIF: |
|
ALATAN: | Kayu hoki , bola hoki dan skitel. |
AKTIVITI-AKTIVITI: |
|
REFLEKSI: | Semua murid seronok bermain hoki dan mereka menunjukkan kerjasama yang tinggi. |
No comments:
Post a Comment