HARI : | ISNIN. |
TARIKH : | 30 MAC 2009. |
M/PELAJARAN : | PENDIDIKAN KESIHATAN. |
TINGKATAN : | 4S2. |
TAJUK : | Stigma dan diskriminasi |
STRATEGI : | Pembelajaran secara konstruktivisme |
HASIL PEMBELAJARAN : | Menyatakan cara masyarakat melabel penghidap HIV atau pesakit AIDS serta individu yang hidup dengan mereka. |
ISI PELAJARAN : |
|
AKTIVITI |
|
REFLEKSI : | Banyak soalan ditanya kerana mereka ingin tahu. |
HARI : | ISNIN. |
TARIKH : | 30 MAC 2009. |
M/PELAJARAN : | SEJARAH. |
TINGKATAN : | 5K7. |
TAJUK : | Pembinaan Negara dan Bangsa . |
SUB-TAJUK : | Later belakang konsep Negara dan Bangsa |
HASIL PEMBELAJARAN : | Mentarifkan konsep Negara dan Bangsa |
PATRIOTISME UNSUR/TINGKAH LAKU | Kebangaan warisan bangsa dan negara. |
AKTIVITI/LATIHAN : |
|
REFLEKSI : | Pelajar tidak begitu memahami konsep ini, oleh itu penjelasan yang lebih teliti perlu diberikan. |
HARI : | SELASA |
TARIKH : | 31 MAC 2009. |
M/PELAJARAN : | PENDIDIKAN KESIHATAN. |
TINGKATAN : | 5K8 |
TAJUK : | Stigma dan diskriminasi |
STRATEGI : | Pembelajaran secara konstruktivisme |
HASIL PEMBELAJARAN : | Menyatakan cara masyarakat melabel penghidap HIV atau pesakit AIDS serta individu yang hidup dengan mereka. |
ISI PELAJARAN : |
|
AKTIVITI |
|
REFLEKSI : | Banyak soalan ditanya kerana mereka ingin tahu. |
HARI : | SELASA. |
TARIKH : | 31 MAC 2009. |
M/PELAJARAN : | SEJARAH. |
TINGKATAN : | 5MPV. |
TAJUK : | Pembinaan Negara dan Bangsa . |
SUB-TAJUK : | Later belakang konsep Negara dan Bangsa |
HASIL PEMBELAJARAN : | Mentarifkan konsep Negara dan Bangsa |
PATRIOTISME UNSUR/TINGKAH LAKU | Kebangaan warisan bangsa dan negara. |
AKTIVITI/LATIHAN : |
|
REFLEKSI : | Pelajar tidak begitu memahami konsep ini, oleh itu penjelasan yang lebih teliti perlu diberikan. |
HARI : | RABU |
TARIKH : | 1 APRIL 2009 |
M/PELAJARAN : | PENDIDIKAN KESIHATAN. |
TINGKATAN : | 4K2. |
TAJUK : | Stigma dan diskriminasi |
STRATEGI : | Pembelajaran secara konstruktivisme |
HASIL PEMBELAJARAN : | Menyatakan cara masyarakat melabel penghidap HIV atau pesakit AIDS serta individu yang hidup dengan mereka. |
ISI PELAJARAN : |
|
AKTIVITI |
|
REFLEKSI : | Banyak soalan ditanya kerana mereka ingin tahu. |
HARI : | RABU. |
TARIKH : | 1 APRIL 2009. |
M/PELAJARAN : | SEJARAH. |
TINGKATAN : | 5K6. |
TAJUK : | Pembinaan Negara dan Bangsa . |
SUB-TAJUK : | Later belakang konsep Negara dan Bangsa |
HASIL PEMBELAJARAN : | Mentarifkan konsep Negara dan Bangsa |
PATRIOTISME UNSUR/TINGKAH LAKU | Kebangaan warisan bangsa dan negara. |
AKTIVITI/LATIHAN : |
|
REFLEKSI : | Pelajar tidak begitu memahami konsep ini, oleh itu penjelasan yang lebih teliti perlu diberikan. |
HARI : | KHAMIS |
TARIKH : | 2 APRIL 2009 |
M/PELAJARAN : | PENDIDIKAN KESIHATAN. |
TINGKATAN : | 5K1 DAN 5S3 |
TAJUK : | Stigma dan diskriminasi |
STRATEGI : | Pembelajaran secara konstruktivisme |
HASIL PEMBELAJARAN : | Menyatakan cara masyarakat melabel penghidap HIV atau pesakit AIDS serta individu yang hidup dengan mereka. |
ISI PELAJARAN : |
|
AKTIVITI |
|
REFLEKSI : | Banyak soalan ditanya kerana mereka ingin tahu. |
HARI : | KHAMIS |
TARIKH : | 2 APRIL 2009. |
M/PELAJARAN : | SEJARAH. |
TINGKATAN : | 5K7. |
TAJUK : | Pembinaan Negara dan Bangsa . |
SUB-TAJUK : | Ciri-ciri negara dan bangsa. Kesultanan Melayu Melaka. |
HASIL PEMBELAJARAN : | Menyenaraikan ciri-ciri asas negara dan bangsa pada zaman Kesultanan Melayu Melaka. |
PATRIOTISME UNSUR/TINGKAH LAKU | Keunikan sistem pemerintahan kerajaan Melayu. |
AKTIVITI/LATIHAN : |
|
REFLEKSI : | Pelajar boleh menyenaraikan ciri-ciri negara dan bangsa dalam Kesultanan Melayu Melaka. |
HARI : | JUMAAT |
TARIKH : | 3 APRIL 2009 |
M/PELAJARAN : | PENDIDIKAN KESIHATAN. |
TINGKATAN : | 5K4. |
TAJUK : | Stigma dan diskriminasi |
STRATEGI : | Pembelajaran secara konstruktivisme |
HASIL PEMBELAJARAN : | Menyatakan cara masyarakat melabel penghidap HIV atau pesakit AIDS serta individu yang hidup dengan mereka. |
ISI PELAJARAN : |
|
AKTIVITI |
|
REFLEKSI : | Banyak soalan ditanya kerana mereka ingin tahu. |
HARI : | JUMAAT. |
TARIKH : | 3 APRIL 2009. |
M/PELAJARAN : | SEJARAH. |
TINGKATAN : | 5MPV DAN 5K6. |
TAJUK : | Pembinaan Negara dan Bangsa . |
SUB-TAJUK : | Ciri-ciri negara dan bangsa. Kesultanan Melayu Melaka. |
HASIL PEMBELAJARAN : | Menyenaraikan ciri-ciri asas negara dan bangsa pada zaman Kesultanan Melayu Melaka. |
PATRIOTISME UNSUR/TINGKAH LAKU | Keunikan sistem pemerintahan kerajaan Melayu. |
AKTIVITI/LATIHAN : |
|
REFLEKSI : | Pelajar boleh menyenaraikan ciri-ciri negara dan bangsa dalam Kesultanan Melayu Melaka. |
No comments:
Post a Comment